تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

  پیگیری ساخت پنج هتل بزرگ درقم

  • کد خبر : 1206
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
  پیگیری ساخت پنج هتل بزرگ درقم

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: در راستای نیازهای گردشگری این استان به احداث هتل‌های بزرگ، ساخت پنج هتل با استانداردهای پنج ستاره درقم در دست پیگیری است.

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،  علیرضا ارجمندی افزود: خیل عظیم مسافران و زائران ایرانی و خارجی به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس نیاز استان را به ساخت هتل‌های بزرگ، شیک و مدرن نشان می‌دهد.
وی با تاکید بر نقش هتل ها و مراکز اقامتی بزرگ در تحول صنعت گردشگری استان  گفت: ساخت هتل‌های بزرگ با ارائه خدمات بالا، تحول عظیمی را در صنعت گردشگری قم ایجاد می‌کند.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این که برای ساخت هتل‌های پنج ستاره به همراهی و همکاری شهرداری نیاز است، ادامه داد: دراستان تقاضای ساخت اماکن اقامتی در سطوح مختلف از خانه‌مسافر تا هتل‌های پنج ستاره وجود دارد.
وی با اشاره به وجود مراکز اقامتی غیرمجاز در این استان گفت: شکل‌گیری اماکن اقامتی غیرمجاز از نیاز شهر قم به ساخت مراکز اقامتی حکایت دارد.
ارجمندی ساماندهی مراکز اقامتی در این استان را ضروری دانست و گفت:  از آن‌جا که صاحبان اماکن غیرمجاز موفق نشده‌اند استانداردهای لازم تأسیسات گردشگری را کسب کنند به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند که این امر مشکلات و عوارض فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده‌است.
وی درادامه با اشاره به روند احداث ۱۰ پروژه گردشگری در بخش‌ کهک این استان گفت: این پروژه ها شامل هفت مجتمع گردشگری و سه سفره‌خانه‌ سنتی است.»
وی با بیان اینکه هدف این اداره کل در سال‌جاری، پشتیبانی و مانع‌زدایی از پروژه‌های گردشگری است، ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری در این ۱۰ پروژه حدود یک هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال است که با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۳۱ نفر در این بخش فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1206
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای   پیگیری ساخت پنج هتل بزرگ درقم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها