تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

تا دو ماه آینده؛ مسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم  به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 1223
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
تا دو ماه آینده؛ مسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم  به بهره برداری می رسد

استاندار قم با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و صنعت قم خواهد بود، گفت: امیدواریم مسیر دسترسی این نمایشگاه با تامین به موقع اعتبارات تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، بهرام سرمست در حاشیه بازدیدهای یکشنبه عمرانی از دو پروژه اقتصادی تحقیقاتی شهرک نمایشگاهی بین المللی قم و ساختمان مرکز تحقیقات اداره هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم مسیر دسترسی این نمایشگاه با تأمین به موقع اعتبارات تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: این نمایشگاه بین المللی ویترین تولید و صنعت قم در آینده خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه این نمایشگاه با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب در مسیر آزاد راه قم تهران و اهمیت ویژه برای استان قم، افزود: این شهرک نمایشگاهی نقش مؤثری در معرفی محصولات استان دارد که موجب رونق تولید می‌شود و قطعاً تولیدکنندگان بازار مناسبی برای عرضه محصولات خود از این طریق به نمایش می‌گذارند.

گفتنی است شهرک نمایشگاهی بین المللی قم با رویکرد اقتصادی و ۱۲ هزار متر زیربنا، در ابتدای مسیر آزاده راه قم به سمت تهران ایجاد شده است و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است عملیات ساخت مرکز تحقیقات هواشناسی استان قم با ۲ هزار و ۶۵۱ مترمربع زیربنا و در ۳ طبقه از سال ۹۴ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1223
  • ارسال توسط :
  • 37 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تا دو ماه آینده؛ مسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم  به بهره برداری می رسد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها