تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

تمامی شعب اخذ رای به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند

  • کد خبر : 1233
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
تمامی شعب اخذ رای به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم گفت: در روز انتخابات با تدابیر لازم، تمامی شعب اخذ رای به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، بیژن سلیمان پور در چهل و سومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان در استانداری با ابراز خرسندی از موفقیت‌های مراکز علمی و پژوهشی اظهار داشت: عدم ارائه گزارش صحیح از دستاوردها توسط مسئولان، جفا در حق نظام جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار قم افزود: متأسفانه هنر ارائه دستاوردها و برکات نظام را نداشتیم و دشمن درزمینهٔ تخریب و نفی کارآمدی نظام، اقدامات زیادی انجام داد، درحالی‌که دستاوردهای نظام بسیار خیره‌کننده و فراوان است.

وی بابیان اینکه حتی بسیاری از مسئولان نیز با دستاوردها آشنا نیستند عنوان کرد: ما در عرصه‌های پیشرفت علمی، دفاعی، صنعتی، تولیدی، پزشکی، سلول‌های بنیادین، تحقیقاتی، تبدیل علم به ثروت، تأمین نیازهای علمی و پژوهشی به اعتلا رسیده‌ایم و باید دراین‌باره با جوانان حرف بزنیم.

سلیمان پور در مورد اهمیت اطلاع‌رسانی در کاهش تردد شهروندان با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: دراین‌باره نیاز به فرهنگ‌سازی و تولید خبر و محتوا داریم، در این طغیان ویروس، وضعیت بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان هشداردهنده است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم، تردد بیماران کرونایی در سطح شهر است، دراین‌باره باید با شکسته شدن قرنطینه خانگی مبتلایان به کرونا، برخورد قضائی شود و اقدامات پیشگیرانه‌ای را اجرا کنیم، اگر جامعه بداند موازین شرع مقدس ما را ملزم کرده که سبب بیماری و یا مرگ مؤمنان نشویم می‌تواند بیان این موضوع، اثرگذار باشد.

معاون استاندار قم در ادامه خاطرنشان کرد: روز کارگر را در پیش داریم، بخش زیادی از تولید بر دوش کارگران و دستاوردهای جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های آنان است، باید مقام و منزلت کارگران را تجلیل کنیم تا بدانند عزیزان ما و شایسته تقدیرند.

وی در مورد اقدامات لازم در آستانه انتخابات اظهار داشت: در روز انتخابات با تدابیر لازم، تمامی شعب اخذ رای به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند و از عوامل حاضر در شعب اخذ رای، آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

سلیمان پور گفت: باید در جهت حضور حداکثری مردم و انتخاباتی پرشور، هوشمندانه عمل کنیم، هدف دشمن، کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است، البته حفظ سلامت مردم و حضور در انتخابات با رعایت پروتکل‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی عنوان کرد: باید شعب نزدیک و خلوت با سامانه‌های مجازی و اپلیکیشن به مردم معرفی شود و شهروندان نیز فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت در شعب را موردتوجه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1233
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تمامی شعب اخذ رای به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها