تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

در قالب طرح « سی روز، سی خانواده زندانی، سی مسئول » صورت گرفت؛ بازدید هیات رییسه اتاق اصناف قم از دو خانواده زندانی نیازمند

  • کد خبر : 1263
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
در قالب طرح « سی روز، سی خانواده زندانی، سی مسئول » صورت گرفت؛  بازدید هیات رییسه اتاق اصناف قم از دو خانواده زندانی نیازمند

در شانزدهمین روز اجرای طرح  « سی روز، سی خانواده زندانی، سی  مسئول » حسن  احمد لو رئیس اتاق اصناف مرکزاستان قم، بیت الله کریمی نایب رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به همراه دکتر رنجبر مدیر کل سازمان زندانهای قم و وصالی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان قم از دو خانواده زندانی نیازمند بازدید نمودند.

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در این بازدید دکتر رنجبر ضمن تقدیر و تشکر از هیات رییسه اتاق اصناف قم بیان داشت :  موضوع حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و خانواده آنان یکی از مباحث و نکات مورد تاکید ریاست قوه قضائیه و ریاست سازمان زندانهای کشور در سال جاری می باشد و با پیگیری هایی که در دست اقدام است این امر در ماه های آتی در زندانهای قم با همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط به صورت ویژه انجام خواهد شد.

 حسن احندلو رییس اتاق اصناف مرکز استان قم نیز دراین  بازدید در خصوص همکاری با اداره کل زندانهای قم با هدف توسعه اشتغال زندانیان و خانواده آنان قول مساعد دادند و مقرر شد پیگیری های لازم از طرف اداره کل صورت پذیرد.

 در پایان پس از شنیدن مشکلات این دو خانواده ، مقرر شد با همکاری اتاق اصناف قم و پیگیری که از سوی مددکاری انجمن حمایت زندانیان انجام می شود علاوه بر رفع مشکل اشتغال ، سایر موارد  همچون تامین اجاره منزل این خانواده ها تهیه سه دستگاه تبلت جهت ادامه تحصیل فرزندان ،تهیه جاروبرقی و تلویزیون و پیگیری پزشکی و تامین هزینه ویزیت اعضای این دو خانواده صورت پذیرد.

 لازم به ذکر است، این دو خانواده نیز به دلیل اعتیاد سرپرست خانواده با مشکلات فراوانی از قبیل عدم تامین و امرار معاش زندگی و ناتوانی در تهیه مسکن مناسب و پرداخت اجاره بهای آن مواجه بودند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1263
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای در قالب طرح « سی روز، سی خانواده زندانی، سی مسئول » صورت گرفت؛ بازدید هیات رییسه اتاق اصناف قم از دو خانواده زندانی نیازمند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها