تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

یک خیر قمی بیش از ۲ میلیارد ریال به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم اهدا کرد

  • کد خبر : 1336
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
یک خیر قمی بیش از ۲ میلیارد ریال به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم اهدا کرد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت:  یک خیر قمی ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی بیان کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر از جمله پروژه‌های ابتکاری و موفق داوطلبی استان قم است که از سال ۱۳۸۵  به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان به منظور تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان داشت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.
علیمردانی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و افزایش تعداد مراجعین به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر، یک خیر قمی مبلغ ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به هلال ‌احمر اهداء کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1336
  • ارسال توسط :
  • 32 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای یک خیر قمی بیش از ۲ میلیارد ریال به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم اهدا کرد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها