تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

برگزاری مراسم محافل قرآنی در جوار منازل شهدا در قم

  • کد خبر : 1405
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
برگزاری مراسم محافل قرآنی در جوار منازل شهدا در قم

با تأسی از سیره شهدای گرانقدر در تدبر در کلام خدا و تلاوت قرآن در ماه رمضان و به نیابت از این شهدای عزیز،  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم   همزمان با ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم محافل قرآنی در جوار منازل شهدای گراقدر انقلاب اسلامی و در کنار خانواده های معظم شهدا با حضور قاریان بین المللی و همچنین قاریان جوان استان قم  نمود.

به گزارش پایگاه خبری سلم بازار، این مجموعه برنامه ها  که  در فضای باز و با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از نیمه ماه مبارک رمضان آغازشده بود تاعید سعید فطر ادامه یافت.

 این مراسم در بیت معظم دانشمند هسته ای شهید گرانقدرمحسن فخری زاده، شهید روشنایی از شهدای مدافع حرم ، شهید زارعی، شهیدان فلاح تفتی و شهیدان لطفعلی زاده به اجرا گذاشته شد

آخرین برنامه از این مجموعه برنامه ها همزمان با عید سعید فطر در جوار بیت گرانقدر شهید محمد علی بستان از شهدای آزادسازی خرمشهر برگزار گردید که با استقبال اهال محله مواجه گردید.

به منظور نورانی کردن کوچه های شهرمان با آیات قرآنی و همچنین با یاد شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، این برنامه ها به مناسبت های مختلف در طول سال ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1405
  • ارسال توسط :
  • 37 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم محافل قرآنی در جوار منازل شهدا در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها