تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 1569
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد

به گزارش   پایگاه خبری سلام بازاربه نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم  در متن این پیام آمده است چهاردهم خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر است که در سایه مردانگی و تدبیرش، هویت پنهان خویش را بازیافیم؛ ۱۴ خرداد روزی است که ملت بزرگ ایران […]

به گزارش   پایگاه خبری سلام بازاربه نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم  در متن این پیام آمده است

چهاردهم خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر است که در سایه مردانگی و تدبیرش، هویت پنهان خویش را بازیافیم؛ ۱۴ خرداد روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش عزادار شدند . بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی خویش و به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

۱۵خرداد، نیز یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده . بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ خویش به مدد ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نظام ستم شاهی را سرنگون کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود، و روزی که روح خدا به لقاء الله پیوست، شکوه ارادت ملت به ولایت در بدرقه آن عبد صالح، رهبر و مرید خویش تجلی یافت.

اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جان گداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران،به ویژه کسبه و بازاریان تسلیت عرض نموده و توفیقات، عزّت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری مسأالت دارم.

حسن احمدلو رییس اتاق اصناف قم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1569
  • ارسال توسط :
  • 35 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها