تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

برگزار ی جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در قم

  • کد خبر : 1608
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
برگزار ی جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در قم

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، فخرالدین یوسف پور در نشست خبری که در خانه مطبوعات قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال شاهد تغییرات گسترده ای در خانه مطبوعات بودیم و در همین مسئله نخستین اتفاق مهم، ارتقاء جایگاه خانه مطبوعات بود و این امر سبب شد نگاه دستگاه ها به خانه مطبوعات تغییر کند. […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، فخرالدین یوسف پور در نشست خبری که در خانه مطبوعات قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال شاهد تغییرات گسترده ای در خانه مطبوعات بودیم و در همین مسئله نخستین اتفاق مهم، ارتقاء جایگاه خانه مطبوعات بود و این امر سبب شد نگاه دستگاه ها به خانه مطبوعات تغییر کند.

رئیس خانه مطبوعات استان قم افزود: یکی دیگر از اتفاقات خوب، عضویت خانه مطبوعات در کمیته اطلاع های  رسانی، تبلیغات و… انتخابات بود. نکته ای که در مورد انتخابات باید اشاره شود، اهمیت آن به دلایل چون وضعیت اقتصادی، معیشت مردم، عملکرد نامناسب دولتمردان و کرونا است.

وی بیان کرد: در همین رابطه کمیته اطلاع رسانی تبلیغات خانه مطبوعات و در ادامه رسانه ها، نقش مهمی در خنثی سازی فتنه و برنامه های دشمنان و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات دارند و این امر با تغییر فضای شهر می تواند پررنگ تر هم دنبال شود.

یوسف پور گفت: در ادامه همین مساله خانه مطبوعات به برگزاری جشنواره رسانه ای ایران مقتدر برای تشویق و ایجاد انگیزه در بین رسانه های قمی اقدام کرده است.

محمدحسین همتی نژاد نیز در این نشست  افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بسترسازی برای برگزاری پرشور و شعور انتخابات، آماده سازی و ترغیب جامعه برای مشارکت حداکثری، روشنگری و شفافیت فضا برای تنویر افکار عمومی برای انتخابات اصلح کرده است.

وی بیان داشت: این جشنواره با محوریت اهمیت انتخابات، شرکت در انتخابات، ویژگی های اصلح، پاسخ گویی به شبهات و روشنگری، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، اخلاق و انتخابات سالم است.

همتی نژاد با بیان اینکه این جشنواره دارای ۲ بخش اصلی و ویژه است گفت: در بخش اصلی، میزان تولیدات و بازنشر رسانه ها در محورهای جشنواره، با ارزش‌گذاری خبر، یک امتیاز؛ گزارش، دو امتیاز؛ مصاحبه، سه امتیاز؛ کلیپ، چهار امتیاز؛ یادداشت، پنج امتیاز؛ سرعت انتشار اخبار ستاد برگزاری انتخابات، شش امتیاز و هر ۱۰ باز نشر، یک امتیاز؛ ملاک ارزیابی جشنواره است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم  بیان داشت: در بخش ویژه، دبیرخانه جشنواره جایزه را به نوآورترین و خلاق ترین رسانه در موضوع انتخابات و با توجه به محورهای برگزاری جشنواره اهداء خواهد کرد.

وی افزود: شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره نیز شامل آثار تولیدی شرکت کنندگان در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد؛ رسانه باید لینک کوتاه تولیدهای خود را به تفکیک نوع خبر، گزارش و مصاحبه در قالب پی دی اف به دبیرخانه ارسال نماید.

دبیر این جشنواره رسانه ای ادامه داد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که در فاصله بین ۱ خرداد امسال تا زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده باشد.

همتی نژاد گفت: برای برگزاری این جشنواره، خانه مطبوعات از ۳ خرداد اقدام به اعلام فراخوان کرده است؛ آغاز ارسال آثار پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات و مهلت ارسال نیز  یک هفته خواهد بود و مراسم اختتامیه هم تیرماه برگزار می شود./

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1608
  • ارسال توسط :
  • 32 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزار ی جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها