تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

استاندار قم: اصناف همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند

  • کد خبر : 1670
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
استاندار قم:  اصناف همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار متن پیام دکتر سرمست بدین شرح است بسمه تعالی» فرارسیدن روز ملی اصناف را به جامعه خدوم و پرتلاش اصناف کشور و استان قم تبریک عرض می نمایم. مجموعه ای که به عنوان یکی از ارکان محوری اقتصاد ملی و مظهر مشارکت و نقش آفرینی مردم در فعالیت های […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار متن پیام دکتر سرمست بدین شرح است

بسمه تعالی»

فرارسیدن روز ملی اصناف را به جامعه خدوم و پرتلاش اصناف کشور و استان قم تبریک عرض می نمایم. مجموعه ای که به عنوان یکی از ارکان محوری اقتصاد ملی و مظهر مشارکت و نقش آفرینی مردم در فعالیت های اقتصادی، همواره حائز اهمیت کلیدی بوده است و نقش حیاتی و پررنگ این نهاد در طول تاریخ و در تأمین نیازهای جامعه در بخش تولید، خدمات، بازرگانی و توزیع بر هیچ کس پوشیده نیست. قشری که در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در شرایط تحریم های ظالمانه، دست از کار و تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علیرغم همه مشکلات، همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست. نامگذاری روزی به نام روز اصناف فرصت ارزنده ای برای پرداختن به چالش ها و الزامات برخورداری از نظام صنفی در خور اقتصاد کشور و بها دادن به تلاش گران زحمتکش این عرصه و قدرشناسی شایسته از زحمات آنان می باشد.

فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک مجدد این روز به همه اصناف فعال و پویای استان در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی و تقدیر و تشکر از مشارکت، تعامل و همراهی قابل تحسین این بخش در صحنه ها و عرصه های مختلف کاری به ویژه در عرصه مبارزه با کرونا، توفیقات روزافزون همگی آنان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به زائرین و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=1670
  • ارسال توسط :
  • 32 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استاندار قم: اصناف همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی هستند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها