تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

 ایجاد ۲۰۰هزار شغل با طرح های کارآفرینی در کشور

  • کد خبر : 2046
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۹
 ایجاد ۲۰۰هزار شغل با طرح های کارآفرینی در کشور

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، اصغر نورالله زاده در حاشیه افتتاح طرح هر روستا یک محصول در بابل با بیان اینکه برای اجرای طرح های رونق تولید و هر روستا یک محصول ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، افزود: اجرای این طرح ها منجر به توسعه اشتغال در روستاها شده است. وی با […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، اصغر نورالله زاده در حاشیه افتتاح طرح هر روستا یک محصول در بابل با بیان اینکه برای اجرای طرح های رونق تولید و هر روستا یک محصول ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، افزود: اجرای این طرح ها منجر به توسعه اشتغال در روستاها شده است.

وی با اظهار اینکه طی چهار سال گذشته ۲۲۰ هزار طرح با حمایت این صندوق افتتاح شده است، میزان اشتغال ایجاد شده را ۲۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری روی این طرح ها صورت گرفته است.

وی گل و گیاه، پوشاک، دانش بنیان، گردشگری، حوزه فناوری و اطلاعات را از جمله اولویت های حمایتی این صندوق بیان کرد و گفت: محصولات تولیدی صاحب برند استان از حمایت های این صندوق بهره مند می شوند.

نورالله زاده شمار طرح های مشاغل خانگی و روستایی افتتاح شده در بابل را ۱۵ طرح بیان کرد و گفت: ۴۰۰ شعبه صندوق کارآفرینی امید نیز در سراسر کشور فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=2046
  • ارسال توسط :
  • 42 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  ایجاد ۲۰۰هزار شغل با طرح های کارآفرینی در کشور بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها