تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی؛ اصحاب رسانه، میدان دار پیگیری مشکلات در صنایع تولیدی و بازرگانی هستند

  • کد خبر : 2246
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی؛  اصحاب رسانه، میدان دار پیگیری مشکلات در صنایع تولیدی و بازرگانی هستند

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در بازدید  جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران قم به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت.ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اقتصاد و تولید اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه احمدخانی به بزرگترین مرکز فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی مبدل شده است. احمدخانی بیان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در بازدید  جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران قم به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت.ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اقتصاد و تولید اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه احمدخانی به بزرگترین مرکز فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی مبدل شده است.

احمدخانی بیان کرد: اعتبار ۱۵ ساله، پوشش کامل تجهیزات ساختمانی و تنوع بالای محصولات  پاسخ به تمام نیاز های مشتری و در نظر گرفتن شرایط منعطف پرداخت،همکاری با برندهای معتبر بازار و ارسال رایگان  از مهمترین مزیت های این مجموعه است.

وی تصریح کرد: افق بلند فعالیتهای این مجموعه و تلاش روز افزون تیم اجرایی متعهد و متخصص، موفقیت مجموعه را تضمین می کند.

مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی با اشاره به فروش اقساطی بدون سود مجتمع تولیدی بازرگانی عنوان کرد: جشنواره های فروش ویژه در راه است و شرایط خوبی را برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش های محصولات مجموعه شامل ۱) تجهیزات سرمایشی ،گرمایشی،تاسیسات و موتورخانه شامل: کولرگازی،داکت اسپیلت،چیلر،پکیج و رادیاتور ۲)تجهیزات بهداشتی ساختمان شامل:وان،جکوزی،شیرآلات،پانل های دوش،توالت فرنگی، زمینی و روشویی ۳) تجهیزات آشپزخانه شامل:اجاق،هود آشپزخانه،ماکرویو، سینک   ۴) یراق آلات درب،کابینت و مکانیزم‌های مرتبط  شامل: آبچکان و تجهیزات مدرن داخل کابینت،دستگیره های درب و کابینت  ۵) درب های ساختمان، درب و پنجره دو جداره آلومینیوم و یو پی وی سی، دکوراسیون منزل،مراکز تجاری و تفریحی ۶) تجهیزات لوله و اتصالات را  با شرایط اقساطی بدون سود عرضه می گردد.

ایشان در ادامه افزود: با راه اندازی مرکزخدمات پس از فروش این مجموعه به نام ریتا سرویس،تمامی دغدغه های ما در جهت اراده خدمات بهتر به مشتریان  دیده  شده است و خدمات ریتا سرویس جدا از گارانتی های شرکت های تولید کننده  محصولات می باشد.

احمدخانی گفت: این مجموعه آمادگی همکاری با ادارات، ارگانها و سازمانها را دارد و شرایط ویژه ای را در جهت ارائه خدمت به کارمندان و پرسنل در نظر گرفته است.

گفتنی است در این مراسم که از ساعت ۱۴٫۳۰ عصر ۲۰ مرداد در مجتمع آغاز شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سه نوبت   از بیش از ۶۵ خبرنگار استان قم تجلیل شد، ضمن اینکه اصحاب رسانه از مجتمع و بخش های مختلف مجتمع فروشگاهی احمدخانی  بازدید کردند.

راه های ارتباطی با این مجموعه به شرح ذیل اعلام شده است:

فروشگاه جوادالائمه    ۳۸۱۲۲

مرکز خدمات پس از فروش( ریتا سرویس)   ۳۷۰۴۳

فروشگاه  شهرک قدس     ۳۷۰۴۶

سایت : www.ahmadkhani.co

اینستاگرام:  ahmadkhani.co

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=2246
  • ارسال توسط :
  • 52 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی؛ اصحاب رسانه، میدان دار پیگیری مشکلات در صنایع تولیدی و بازرگانی هستند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها