تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

رییس  اتاق اصناف قم خبرداد:  انجام  حدود ۱۰۰هزار مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در صنوف

  • کد خبر : 2732
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
رییس  اتاق اصناف قم خبرداد:   انجام  حدود ۱۰۰هزار مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در صنوف

حمید خرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار با  اشاره به تشکیل واحد بازرسی و نظارت اصناف در اتاق اصناف قم اظهارداشت: اصناف به عنوان یکی از اقشار بزرگ و تاثیر گذار در فعالیتهای اقتصادی می باشد؛ لذا  در جهت اجرای برنامه های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی و سازمان دهی شده […]

حمید خرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار با  اشاره به تشکیل واحد بازرسی و نظارت اصناف در اتاق اصناف قم اظهارداشت: اصناف به عنوان یکی از اقشار بزرگ و تاثیر گذار در فعالیتهای اقتصادی می باشد؛ لذا  در جهت اجرای برنامه های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی و سازمان دهی شده بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی با هدف پاسخگویی به مطالبات و رسیدگی مردمی در این ارتباط، واحدهای بازرسی و نظارت اصناف تشکیل گردیده است.

وی  در ادامه به عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم در نیمه نخست امسال اشاره و در این خصوص بیان داشت: طی این مدت بالغ بر ۲۰هزار بازرسی از صنوف توسط بازرسان اتاق و اتحادیه ها انچام شده است.

خرمی با بیان اینکه طی این بازرسی ها بیش از ۶۰۰ واحد صنفی بدون پروانه شناسایی شده است افزود:تعداد شکایات دریافت شده طی این مدت بیش از دو هزار مورد بوده است که رسیدگی لازم به آن صورت گرفته است.

رییس اتاق اصناف قم تعداد تخلفات صنفی شناسایی شده در این مدت را ۱۵۸۲مورد ذکر کرد و ادامه داد: در مدت مذکورجدود هزارو ۲۰۰فقره گزارش صنفی به تعزیرات ارسال شده است.

وی همچنین برگزاری گشت های مشترک با سایر دستگاههای مرتبط را م نظر قرارداد و از انجام حدود ۲۰۰گشت مشترک در نیمه نخست امسال خبرداد.

رییس اتاق اصناف قم در ادامه  گفت:  در نیمه نخست امسال حدود ۱۰۰هزار مورد  نظارت و بازرسی جهت پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در صنوف  بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا توسط بازرسان اتاق اصناف قم انجام شد.

گفتنی است، شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی، مراتب را به شماره تلفن های ۳۷۷۵۱۲۱۲ و ۳۷۷۵۱۲۱۳ گزارش نمایند

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=2732
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رییس  اتاق اصناف قم خبرداد:  انجام  حدود ۱۰۰هزار مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در صنوف بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها