تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

بیانیه اتاق اصناف مرکز استان قم در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اکرم (ص)

  • کد خبر : 285
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
بیانیه اتاق اصناف مرکز استان قم در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اکرم (ص)

اتاق اصناف مرکز استان قم، اتحادیه های صنفی تحت پوشش،  اصناف و بازاریان با صدور بیانیه ای  توهین به ساخت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کردند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم  متن بیانیه بدین شرح است: حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی […]

اتاق اصناف مرکز استان قم، اتحادیه های صنفی تحت پوشش،  اصناف و بازاریان با صدور بیانیه ای  توهین به ساخت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم  متن بیانیه بدین شرح است:

حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد.

همچنین در این بیانیه آمده است.اهانت دوباره رژیم بی‌کفایت فرانسه این بار توسط رئیس‌جمهور دست‌نشانده، بی خرد درحمایت از توهین یکی از نشریات این کشور به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم آن هم در ماهی که به نام ایشان زینت گرفته است بار دیگر خشم و انزجار عمومی مسلمین جهان را برانگیخت و امریکا و هم پیمانانش را یک گام دیگر به سوی نابودی و فلاکت نزدیک کرد.

 این اقدام وقیح و گستاخانه که از آن به نام آزادی بیان یاد شده، نشان از اسلام‌ستیزی عملی و خامی مکرون در سیاست است که به ظاهر ارکان دین مبین اسلام و مقدسات مسلمین جهان را نشانه گرفته ولی در باطن تیری است که امریکای جنایتکار و صهیونیسم رو به اضمحلال را هدف گرفته و نشانی واضح از افول بیچارگی و سرافکندگی طرفداران به اصطلاح آزادی بیان اروپایی و سردمداران دروغین دفاع از حقوق بشر است.

اتاق اصناف مرکز استان  قم در ادامه این بیانیه  آورده است: به همراه  اتحادیه های صنفی، کسبه و بازاریان استان قم ضمن اعلام انزجار از حرکات نفرت انگیز اخیر و اهانت به ساحت پاک نبوی، همراهی خود را با حرکت مسلمین عالم ، علیه دشمنان اعلام می‌داریم و ایمان داریم آتش خشم مسلمین هر روز شعله ورتر خواهد شد و ان شاءالله به زودی پایه‌های ظلم ابرستمکاران دنیا را به خاکستر تبدیل خواهد کرد و اهانت کنندگان را به دیار عدم خواهد فرستاد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=285
  • ارسال توسط :
  • 35 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه اتاق اصناف مرکز استان قم در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اکرم (ص) بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها