تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

  • کد خبر : 2986
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

.به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم متن پیام بدین شرح است: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی، در سایه ایمان خالص و عمل صالح، جامه جهاد بر تن […]

.به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم متن پیام بدین شرح است:

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی، در سایه ایمان خالص و عمل صالح، جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.

حضور بی دریغ، بی توقع و خالصانه بسیج در آوردگاه های بزرگی نظیر دفاع مقدس،مسائل اقتصادی و معیشتی و یا در حوادث و بلایای چون مقابله با خسارات سهمگین سیل و زلزله، امدادهای بهداشتی و پزشکی و ایستادگی در مقابل افزایش تلفات ویروس منحوس کرونا، نماد بارز سازمانی است که مسئولیت های اجتماعی را با جان و دل پذیرا شده است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان بسیجی، این پیشقراولان ایثار و آزادگی و در راس آنها امام راحل(ره)، این مناسبت خجسته را به کلّیه بسیجیان بویژه  اصناف  که در عرصه های مختلف فعالیت که خود بهترین نماد منش بسیجی در حوزه های مولّد اقتصادی و خدماتی هستند تبریک عرض مینمایم.

حمید خرمی رییس اتاق اصناف مرکز استان قم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=2986
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها