تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش الگوی موفق استفاده نظام از ظرفیت حوزه علمیه است

  • کد خبر : 3047
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش الگوی موفق استفاده نظام از ظرفیت حوزه علمیه است

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در دیدار امام جمعه و مدیرحوزه علمیه شهرستان کازرون اظهارکرد: همراهی امام جمعه با مدیرحوزه علمیه شهرستان یکی از برکات ارزشمندی است که شامل شهرستان کازرون شده است و این همراهی و اتفاق […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در دیدار امام جمعه و مدیرحوزه علمیه شهرستان کازرون اظهارکرد: همراهی امام جمعه با مدیرحوزه علمیه شهرستان یکی از برکات ارزشمندی است که شامل شهرستان کازرون شده است و این همراهی و اتفاق نظر آثار و برکات ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: در حال حاضر از ۳۰۰ طرح تحولی حوزه علمیه یکصد طرح در مرحله اجرا است، برنامه ۵ ساله، آمایش، نظام درختواره رشته‌ها، طرح‌های عمرانی و.. از جمله آن است.

وی افزود ؛یکی از طرح‌های موفق و عملیاتی همکاری حوزه و آموزش و پرورش است که خود دهها موضوع دیگر همچون؛ طلاب وظیفه، طلاب مدارس طرح امین، ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان را دنبال می‌کند.

آیت الله اعرافی، به همکاریهای حوزه و آموزش پرورش و ریل‌گذاری‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲هزار طلبه وظیفه و هفت هزارمدرسه طرح امین در کشور فعال می‌باشند و هر سال بر تعداد آن نیز افزوده می‌گردد.

مدیر حوزه های علمیه  افزود: از این دست تفاهم‌نامه‌ها میان حوزه و نهادهای دیگر نظام وجود دارد که حوزه‌های علمیه متناسب با نیاز سایر دستگاه‌ها، طرح ها و اقداماتی را برنامه ریزی و ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3047
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش الگوی موفق استفاده نظام از ظرفیت حوزه علمیه است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها