تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

نصابان فعال در صنف کابینت  کارت شناسایی معتبر دریافت می کنند

  • کد خبر : 3114
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
نصابان فعال در صنف کابینت  کارت شناسایی معتبر دریافت می کنند

سید محسن زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، از فعال بودن حدود ۵۰۰ نصاب کابینت در قم خبرداد و اظهارداشت: یکی از اولویت های اتحادیه صنف کابینت و فلزکاران  قم ساماندهی نصابان و سطح بندی ان هاست. وی گفت: موضوع ساماندهی و صدور کارت شناسایی معتبر برای نصابان یک ضرورتی است که […]

سید محسن زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، از فعال بودن حدود ۵۰۰ نصاب کابینت در قم خبرداد و اظهارداشت: یکی از اولویت های اتحادیه صنف کابینت و فلزکاران  قم ساماندهی نصابان و سطح بندی ان هاست.

وی گفت: موضوع ساماندهی و صدور کارت شناسایی معتبر برای نصابان یک ضرورتی است که مورد تاکید اتحادیه و همچنین دستگاهها انتظامی و قضایی است.

رییس اتحادیه صنف کابینت سازان و فلزکاران قم افزود: به افرادی که در این صنف فعال هستند طی هماهنگی های به عمل آمده با فنی و حرفه ای ،گواهی مدرک فنی حرفه ای اعطا می شود که هم به صورت داخلی (جهت فعالیت در داخل ) و هم به صورت بین المللی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد غیر حرفه ای هستند که نه فن لازم و نه مدرک برای حرفه نصابی در کابینت را دارند افزود: افرادی هستند که صلاحیت لازم برای نصب کابینت را ندارند ، ولی اقدام به نصب کابینت می نمایند و همین امر سبب بروز مشکلات و شکایات متععدد برای اتحادیه شده است.

زهرایی با اشاره  به اینکه نصابان دارای حرفه نصابی از سال اینده ساماندهی و کارت معتبر برای ان ها صادر می شود تصریح کرد: ما به دنبال تشکیل کار گروههای تخصصی متشکل از نصابان دارای مجوز هستیم و اتحادیه امادگی لازم برای این امر را دارد.

**توصیه به نصابان جهت تکریم مشتری و مشتری مداری

وی در ادامه ضمن توصیه به نصابان جهت تکریم مشتری و مشتری مداری عنوان کرد: حرفه نصابی یک حرفه ارزشمند است و برخورد مناسب با مشتری و حفظ شان این صنف یک ضرورت است.

زهرایی بر استفاده از ابزار ها و دانش نوین در طراحی و ساخت دکور و همچنین نصب توسط افراد شاغل در این صنف تاکید کرد و گفت: کابینت سازی و نصب کابینت از خدمات محبوب در جامعه است.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود در خصوص عوامل موثر بر قیمت کابینت سازی و نصب کابینت گفت: متراژ کابینت سازی، نوع طراحی کابینت ، تغییرات مورد نیاز و تعمیرات، یراق و ابزارآلات مورد نیاز، ساخت موارد جانبی و … از مهم ترین مواردی هستند که قیمت کابینت سازی و نصب کابینت را مشخص می‌کند.

 وی ادامه داد: در نرخ اتحادیه کابینت سازان، متراژ یکی از فاکتورهای بسیار مهم در محاسبه کابینت سازی و نصب کابینت برای دکوراسیون  است..

 وی همچنین اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای در تعیین قیمت کابینت سازی، که در نرخ اتحادیه کابینت سازان هم به آن اشاره شده است، متریال مدنظر برای کابینت سازی است.

رییس اتحادیه صنف کابینت سازان و فلزکاران قم با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی و اموزشی برای نصابان فعال در صنف کابینت گفت: در این جلسه نکات لازم به انها گفته شد، ضمن اینکه انان نیز دغدغه ها و مواردی را مطرح کردند که هیات مدیره ضمن استماع ان، در صدد رفع این دغدغه ها هستند.

وی در پایان  به شهروندان توصیه کرد برای  تهیه و نصب کابینت حتما به واحدهای مجوزدار و افراد دارای صلاحیت مراجعه کنند و در این زمینه  نیز اتحادیه، به دنبال این است  نصابان این بخش را سازماندهی و شناسنامه‌دار کرده و از آنها آزمون فنی گرفته و پس از آن کارت مربوطه را برای آنها صادر نماید

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای دانش نصابان کابینت دانست و افزود: افرادی که موفق به دریافت گواهینامه مهارت از اتحادیه شوند بلافاصله به اداره اماکن نیز معرفی خواهند شد‌.

لازم به ذکر است در حال حاضر اعضاء هیات مدیره اتحادیه  سامل سید محسن زهرایی (رییس)، پرویز فرجی( نایب رییس اول)، حسین صفت (نایب رییس دوم)، احمد مساعی منش( دبیر)و ابوالقاسم جندقی خزانه دار می باشند.

گفتگو:ندا فرمایشی خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار

.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3114
  • ارسال توسط :
  • 28 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نصابان فعال در صنف کابینت  کارت شناسایی معتبر دریافت می کنند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها