تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

وزیر ورزش و جوانان ؛ دوپینگ در ورزش همگانی ۳۲ برابر ورزش قهرمانی است

  • کد خبر : 3170
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
وزیر ورزش و جوانان ؛  دوپینگ در ورزش همگانی ۳۲ برابر ورزش قهرمانی است

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از مهر، سید حمید سجادی، صبح یکشنبه در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور، اظهار داشت: یکی از کشورهای اروپایی که رتبه اول در اعتیاد را داشت با اهمیت به ورزش و تفریحات سالم به رتبه هفدهم در اروپا رسید. وزیر […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از مهر، سید حمید سجادی، صبح یکشنبه در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور، اظهار داشت: یکی از کشورهای اروپایی که رتبه اول در اعتیاد را داشت با اهمیت به ورزش و تفریحات سالم به رتبه هفدهم در اروپا رسید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: چه می‌شود که اعتیاد و سیگار در وجود فرد عجین و بنده عادات خود می‌شود.

وی با اهمیت دانستن حوزه آموزش و یادگیری در بحث پیشگیری از معضل مواد مخدر، تصریح کرد: خرداد ۱۳۹۰ آماری در ورزش همگانی در «دوپینگ» داشتیم در آن زمان دوپینگ در ورزش همگانی ۳۲ برابر ورزش قهرمانی بود.

سجادی ادامه داد: ما مجبور به تشریح دوپینگ هستیم در اعتیاد نیز اینگونه است.

وی متذکر شد: باید کاری کنیم در مواجه با اعتیاد خود فرمان شویم یعنی فرد با دیدن و در دسترس بودن مواد مخدر، به سمت مصرف نرود.

وزیر ورزش و جوانان متذکر شد: در این نشست حاضر شدیم تا بگوییم کنار ستاد مبارزه با مواد مخدر هستیم و ۲۸ هزار سالن ورزشی ما در کشور در اختیار و پایگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای تحقق اهداف آنها است.

سجادی متذکر شد: ورزش ما را در حوزه یادگیری به جایی می‌رساند که فرد اصلاً کثر شأن می‌داند در مکانی حضور پیدا کند که به طور مثال سیگار یا قلیان مصرف شود.

وی با بیان اینکه اکنون اعتیاد به عنوان معضل نخست کشور مطرح است، یادآور شد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان می‌توانیم از ظرفیت سَمن‌های وزارت ورزش نیز استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3170
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وزیر ورزش و جوانان ؛ دوپینگ در ورزش همگانی ۳۲ برابر ورزش قهرمانی است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها