تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

 دو ملی پوش ایران نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا در اروپا

  • کد خبر : 3202
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
 دو ملی پوش ایران نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا در اروپا

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علی قلی‌زاده و سیدمجید حسینی نامزد بهترین لژیونر هفته قاره کهن در فوتبال اروپا شدند. از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا در خانه استاندارد لیژ به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری پرگل دست یافت. در این […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علی قلی‌زاده و سیدمجید حسینی نامزد بهترین لژیونر هفته قاره کهن در فوتبال اروپا شدند.

از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا در خانه استاندارد لیژ به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری پرگل دست یافت. در این بازی علی قلی زاده بازیکن ایرانی از ابتدا تا دقیقه ۶۵ در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد پاس گل سوم تیمش را بدهد. شارلروا با این برد پرگل ۲۹ امتیازی شد و در رده چهارم قرار دارد.

سیدمجید حسینی هم که در پیروزی ۲ بر صفر کایسری‌اسپور مقابل آنتالیااسپور در سوپرلیگ ترکیه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، گل اول را در دقیقه ۲ برای مامه تیام ساخت تا عملکرد درخشانی از خود بر جای بگذارد. کایسری با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3202
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  دو ملی پوش ایران نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا در اروپا بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها