تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 3277
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان قم متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمــــــــداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است؛. ایام فاطمیه روزهای حزن اهل […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان قم متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمــــــــداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است؛. ایام فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) است.

این ایام، روزهای جلوه‌ی ویژه‌ خدای عزیز و حکیم است؛ گاهی بصیرت، اراده و همّت مردم چنین روزهایی را می‌آفریند که یادآوری آن‌ها به فرموده الهی مایه عبرت‌آموزی بندگان شاکر و صبور اوست؛ ایام الله دهه بصیرت یادآور صحنه‌های شورانگیز حضور آگاهانه و به هنگام مردم خداجوی و بصیر ایران و میثاق آنان با ولایت است که در وقایعی همچون قیام عمومی مردم علیه فتنه گران ۸۸، تشییع باشکوه پیکر شهیدان مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم رزمانش و نیز قیام خونین مردم قم تجلی پیدا کرد.

امسال دهه صیرت با ایام شهادت حضرت زهرا (س) مصادف شده است؛این دهه بی شک، موسم تجلی جایگاه رفیع ولایت و همچنین نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی  است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد تمام قد مقابل او خواهند ایستاد.

بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران انسان فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است که شهید سردار سلیمانی از نمونه بارز آن هاست. واکنون..در آستانه سالگردی  از حادثه غم انگیز شهادت سردار سرفراز اسلام و مجاهد غیور جبهه مقاومت  سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و در راس آن ترامپ خبیث در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد که کل آزادیخواهان جهان   به ویژه امت  بزرگ اسلام و علی الخصوص ملت رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود هستیم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اصناف در استان قم،ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد این ایام به محضرامام عصر(عج) و مقام  معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم شهدای والامقام ، شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی به خصوص کسبه و بازاریان قم و با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، استمرار راه پر افتخار و با عزت این شهدای والامقام و همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حمید خرمی رییس اتاق اصناف مرکز استان قم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3277
  • ارسال توسط :
  • 27 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها