تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

رونمایی از ۱۰۲ عنوان کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم

  • کد خبر : 3315
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
رونمایی از ۱۰۲ عنوان کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم

بر اساس این گزارش، محمدمهدی اسماعیلی همچنین در ادامه برنامه‌های خود از مجتمع فرهنگی هنری شهید محمدباقر ربانی در منطقه پردیسان شهر قم بازدید کرد. پردیسان در منطقه هشت شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ […]

بر اساس این گزارش، محمدمهدی اسماعیلی همچنین در ادامه برنامه‌های خود از مجتمع فرهنگی هنری شهید محمدباقر ربانی در منطقه پردیسان شهر قم بازدید کرد.

پردیسان در منطقه هشت شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از منطقه‌های شهرداری قم تبدیل شد و بیشتر واحدهای مسکن مهر در این منطقه ساخته شده ‌است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است و در بدو ورود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کرد.

آیین رسمی استقبال از آیت‌الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3315
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از ۱۰۲ عنوان کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها