تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

 وزیر ورزش دوباره به مجلس  می رود

  • کد خبر : 3780
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
 وزیر ورزش دوباره به مجلس  می رود

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  دنیای معدن  ۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح سوال از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان خواهان پاسخگویی وی در خصوص اینکه چرا قهرمانان ورزش کشور و مربیانشان فاقد بیمه هستند؛ شدند. در خلاصه سوال نمایندگان مجلس آمده: علت عدم پیگیری و اقدام وزارت ورزش […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  دنیای معدن  ۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح سوال از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان خواهان پاسخگویی وی در خصوص اینکه چرا قهرمانان ورزش کشور و مربیانشان فاقد بیمه هستند؛ شدند. در خلاصه سوال نمایندگان مجلس آمده: علت عدم پیگیری و اقدام وزارت ورزش و جوانان در خصوص بیمه نمودن قهرمانان جهانی و مربیان آن‌ها چیست؟ طراح این سوال عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و  نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی است.

پیش از این هم مقتدایی در خصوص مهندسی انتخابات فدراسیون‌ها به حمید سجادی تذکر کتبی داده بود.

در تذکر کتبی مقتدایی آمده بود: «متأسفانه شنیده شده سنت بد و مذموم مهندسی انتخابات فدراسیون‌ها که در دوره‌های قبل وجود داشته، در دوره جنابعالی هم رگه‌هایی از آن توسط فعالان حوزه ورزش مشاهده شده است. ضرورت دارد با قید فوریت و به صورت قاطع از دخالت مدیران و مهندسی انتخابات‌ها جلوگیری نمایید تا جامعه ورزش خودشان برای آینده مدیریت ورزششان تصمیم بگیرند.»

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3780
  • ارسال توسط :
  • 27 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  وزیر ورزش دوباره به مجلس  می رود بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها