تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

تصویب طرح “همسان‌سازی حقوق بازنشستگان” در انتظار تعیین منابع مالی پایدار است

  • کد خبر : 3831
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
تصویب طرح “همسان‌سازی حقوق بازنشستگان” در انتظار تعیین منابع مالی پایدار است

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، خلیل بهروزی‌فر در پاسخ به پرسش راهکارهای مجلس برای جلوگیری از بروز فساد در تأمین کالای اساسی با ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: یکی از راهکارهای بسیار مهم برای جلوگیری از بروز فساد سنوات گذشته در ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، تشدید نظارت‌ها است. دبیر کمیسیون […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، خلیل بهروزی‌فر در پاسخ به پرسش راهکارهای مجلس برای جلوگیری از بروز فساد در تأمین کالای اساسی با ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: یکی از راهکارهای بسیار مهم برای جلوگیری از بروز فساد سنوات گذشته در ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، تشدید نظارت‌ها است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در دولت گذشته در این عرصه سوءاستفاده‌‌های بسیاری انجام شد که به نوع نظارت اعمال شده بر این امر باز می‌گردد؛ اکنون باید سعی شود ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به افرادی که از آن استفاده کردند و فرصت‌طلب بودن آنان‌ به اثبات رسیده اختصاص داده نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی افزود: واردکنندگان پاک‌دست و توانمند بسیاری در کشور داریم که دولت گذشته می‌توانست از این افراد بهره‌گیری کند لذا اکنون هم که این بستر فراهم شده باید واردکنندگان شایسته، پاک‌دست و امین برای اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی انتخاب شوند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3831
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تصویب طرح “همسان‌سازی حقوق بازنشستگان” در انتظار تعیین منابع مالی پایدار است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها