تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

نگهداری ۴۲۰سالمند و معلول در آسایشگاه  سالمندان و معلولین قم/هزینه نگهداری در هرماه دو میلیارد تومان

  • کد خبر : 3903
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
نگهداری ۴۲۰سالمند و معلول در آسایشگاه  سالمندان و معلولین قم/هزینه نگهداری در هرماه دو میلیارد تومان

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، فاطمه پورمحمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه انوار آفتاب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۴ شعبه قم را ایجاد نموده خاطر نشان کرد: ۷۴۰ پرونده بهزیستی توسط این خیریه مورد قبول قرار گرفته و آسایشگاه […]

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، فاطمه پورمحمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه انوار آفتاب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۴ شعبه قم را ایجاد نموده خاطر نشان کرد: ۷۴۰ پرونده بهزیستی توسط این خیریه مورد قبول قرار گرفته و آسایشگاه سالمندان قم هم تحت مدیریت این مؤسسه خیریه است.

 وی به برخی از  مشکلات که در آسایشگاه  سالمندان و معلولین قم وجود دارد  اشاره و اظهار داشت: ساختمان این آسایشگاه از قدمت بسیار زیاد برخوردا ر است  و هزینه‌های نگهداری سالمندان  و معلولین نیز زیاد است.

پورمحمدی تصریح کرد: در این آسایشگاه ۹۰ پرسنل ، ۱۰۰ سالمند و ۳۲۰ معلول حرکتی، ذهنی وجود دارد که تعداد زیادی از این افراد مجهول الهویه هستند.

مدیر عامل مؤسسه خیریه انوار آفتاب با اشاره به هزینه‌های بالای نگهداری در این آسایشگاه بیان کرد: در ماه بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه جاری این آسایشگاه است که بدون کمک خیرین امکان ادامه راه و خدمات رسانی به سالمندان و معلولین بسیار مشکل و سخت خواهد بود.

وی با اشاره به بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای جامعه ایجاد کرده از عدم وجود فوتی کرونایی در این آسایشگاه خبر داد و یادآور شد: تنها ۱۴ نفر از خدمات گیرندگان این آسایشگاه درگیر کرونا بوده‌اند که البته همگی آنها به قرنطینه رفتند و خوشبختانه با سلامت کامل به جمع سایرین باز گشتند که البته رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این آسایشگاه از اهم مسائل است.

وی در ادامهگفت: استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی و مهاجر پذیر بودن استان دارای میزان زیادی از جمعیت معلول است که این مسئله توجه هر چه بیشتر این بخش توسط خیرین و افراد نیکوکار را برای یاری رساندن به این قشر از جامعه می‌طلبد

مدیر عامل مؤسسه خیریه انوار آفتاب با استمداد از خیرین برای اهدای کمک‌های نوع دوستانه خود ائم از خوراکی، ذبح گوسفند و یا هر نوع کمک مادی و معنوی تأکید کرد: خیرین عزیز می‌توانند برای همکاری با ما در این زمینه‌ها با مراجعه به سایت مؤسسه خیریه به آدرس: https://www.asayeshgahqom.com و یا تماس با  تلفن : ۴۲-۰۲۵۳۷۲۲۸۸۴۰ و یا واریز وجوه به شماره حساب مؤسسه در این اقدام خدا پسندانه شرکت کنند.

.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3903
  • ارسال توسط :
  • 25 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نگهداری ۴۲۰سالمند و معلول در آسایشگاه  سالمندان و معلولین قم/هزینه نگهداری در هرماه دو میلیارد تومان بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها