تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

برگزاری دومین دوره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» در قرارگاه مهارت آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم

  • کد خبر : 3946
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
برگزاری دومین دوره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» در قرارگاه مهارت آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم

به گزارش خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسن حسینی اظهار کرد: بنا به درخواست قرارگاه مهارت آموزی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، دومین دوره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» برای آموزش ۳۰ نفر از کارکنان وظیفه کفایت از آموزش برگزار شد.  وی افزود: در این […]

به گزارش خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسن حسینی اظهار کرد: بنا به درخواست قرارگاه مهارت آموزی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، دومین دوره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» برای آموزش ۳۰ نفر از کارکنان وظیفه کفایت از آموزش برگزار شد.

 وی افزود: در این دوره کارکنان وظیفه با آموزش های امداد و کمک های اولیه، خانواده آماده در مخاطرات و ترویج واکسیناسیون عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آشنا شدند.

 وی بر لزوم آموزش فعالیت های خودامدادی برای تمام اقشار جامعه از رده سنی ۸ سال به بالا  تاکید و بیان کرد: طرح کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» تا پایان اسفند ماه سال جاری در تمام خانه های هلال استان قم ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3946
  • ارسال توسط :
  • 25 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین دوره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» در قرارگاه مهارت آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها