تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پایان معاملات بازار سهام با افت ۷۸۰ واحدی شاخص کل

  • کد خبر : 4026
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
پایان معاملات بازار سهام با افت ۷۸۰ واحدی شاخص کل

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، : در پایان آخرین روز کاری بازار سهام ، معامله گران  ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگ سهم و اوراق مالی قابل معامله را در بیش از ۵۳۵ هزار نوبت به ارزش ۳ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان خرید و فروش کردند. شاخص هم وزن برای چندمین روز متوالی […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، : در پایان آخرین روز کاری بازار سهام ، معامله گران  ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگ سهم و اوراق مالی قابل معامله را در بیش از ۵۳۵ هزار نوبت به ارزش ۳ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان خرید و فروش کردند.

شاخص هم وزن برای چندمین روز متوالی سبز پوش شد و با ۲۸۴ واحد رشد بر روی نیز ۳۳۴ هزار و ۲۳۱ قرار گرفت.

شاخص کل بازار در حالی در دقایق پایانی با افت همراه شد که در نیمه اول معاملات با بیشترین تاثیر پذیری مثبت از نمادهای شبندر، شپنا، وغدیر و شتران توانسته بیش از ۱۵۰۰ واحد رشد کند اما نماد شستا پس ثبت افزایش سرمایه با افت حدود ۵ درصدی در قیمت ۹۰ تومان بازگشایی شد که همین موضوع سبب افت بیش از ۲ هزار واحدی شاخص کل شد به طوری که ۲میلیارد و ۹۱ میلیون سهم این نماد به ارزش حدود ۱۹۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

در مجموع از ۷۰۹ نماد قابل معامله ۲۷۷ نماد مثبت و ۴۳۲ نماد هم معاملات منفی داشتند. ۸۱ نماد در صف خرید نشستند و ۷۵ نماد هم دارای صف فروش بودند.

بیشترین ورود پول حقیقی امروز در گروه چند رشته ای صنعتی، انبوه سازی، دارویی، کمکی به نهادها ، محصولات فلزی و صندوق قابل معامله ثبت شد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4026
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پایان معاملات بازار سهام با افت ۷۸۰ واحدی شاخص کل بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها