تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ کارگری در سال جدید

  • کد خبر : 4033
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ کارگری در سال جدید

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، جواد رمضی اظهار کرد: در تقویم ورزشی سال آینده ورزش کارگری دو محور اساسی را مدنظر قرار دادیم که یکی از این محورها، برگزاری رقابتهای لیگ ورزش کارگری برای نخستین بار و دیگری اجرای طرح کاروان ورزش و نشاط در جهت توسعه ورزش همگانی است. وی همچنین از برگزاری […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، جواد رمضی اظهار کرد: در تقویم ورزشی سال آینده ورزش کارگری دو محور اساسی را مدنظر قرار دادیم که یکی از این محورها، برگزاری رقابتهای لیگ ورزش کارگری برای نخستین بار و دیگری اجرای طرح کاروان ورزش و نشاط در جهت توسعه ورزش همگانی است.
وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی سالیانه ورزش کارگری در ۲۳ اسفند خبر داد و گفت: این مجمع با هدف بررسی و تصویب تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری و انتخاب اعضای جدید هیات رییسه این فدراسیون برگزار می شود.
رییس فدراسیون ورزش کارگری همچنین از اعزام تیم های بسکتبال ۳ و ۵ نفره، فوتبال و کشتی ساحلی و شنا به مسابقات جهانی ایتالیا و فنلاند در سال آینده خبر داد.

وی در خصوص اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی شرکت ها در مکزیک، خاطرنشان کرد: به دلیل بعد زیاد مسافت، بالا بودن هزینه ها و جلوگیری از خروج ارز، امکان اعزام ورزشکار به این مسابقات را نداریم.

رمضی در پایان همچنین به همکاری و تعامل فدراسیون ورزش کارگری با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در برگزاری مسابقات دو رشته چوب کشی و کشتی سنتی اشاره کرد و افزود: براساس تفاهمنامه ای که در این خصوص با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی داشتیم، سال آینده در ۲ رشته کشتی سنتی و چوب کشی نیز فعالیت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4033
  • ارسال توسط :
  • 26 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ کارگری در سال جدید بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها