تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

 ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی تصویب شد

  • کد خبر : 4054
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
 ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی تصویب شد

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۴ اسفند) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ منابع تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی را تعیین کردند. این مصوبه جز ۲ بند الحاقی ۱ آمده است که معادل مبلغ ۹ میلیارد دلار موضوع ردیف ۱۸ […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۴ اسفند) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ منابع تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی را تعیین کردند.

این مصوبه جز ۲ بند الحاقی ۱ آمده است که معادل مبلغ ۹ میلیارد دلار موضوع ردیف ۱۸ جدول مصارف تبصره ۱۴ این قانون برای تامین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی و بر اساس نرخ ارز ترجیحی اختصاص می یابد.

این در حالی است که در جزء ۱ هم آمده بود که دولت و دستگاه های اجرایی موضوع ماده قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۷/۸ از جمله بانک مرکزی مجاز به تخصیص، فروش، تهاتر یا مبادله منابع ارزی حاصل از صادرات نفت، گاز، میعانات گازی، فرآورده های نفتی و گازی و سایر منابع به غیر از نرخ سامانه معاملات الکترونیکی(ets) نیستند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4054
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی تصویب شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها