تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

برگزاری نشست خبری هفته تربیتی المصطفی در قم

  • کد خبر : 4072
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
برگزاری نشست خبری هفته تربیتی المصطفی در قم

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، وی با اشاره به اینکه شعار هفته تربیت جامعه المصطفی والعالمیه «نقش عامل انسانی در تربیت و آینده نظام تربیتی المصطفی» است، اظهار کرد: جلساتی برای مربیان تربیتی، برگزاری ۱۵ نشست تربیتی در مجتمع طلاب، برگزاری نشست تربیتی برای طلاب و انتشار مجله الکتریکی از جمله برنامه های در […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، وی با اشاره به اینکه شعار هفته تربیت جامعه المصطفی والعالمیه «نقش عامل انسانی در تربیت و آینده نظام تربیتی المصطفی» است، اظهار کرد: جلساتی برای مربیان تربیتی، برگزاری ۱۵ نشست تربیتی در مجتمع طلاب، برگزاری نشست تربیتی برای طلاب و انتشار مجله الکتریکی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته تربیت است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته تربیت از روز شنبه هشتم اسفند سال جاری آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۲ اسفند ادامه دارد، گفت: طلاب، مخاطب اول معاونت تربیتی هستند؛ اما به صورت عام برنامه ریزی می‌شود و در همه بخش‌ها خانواده ها، کارکنان و… نیز در نظر گرفته می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه هفته تربیت در همه نمایندگی ها اجرا می‌شود، ادامه داد: مصادیق عینی تربیت بر اساس نظام نامه تربیتی جامعه المصطفی، عناصر کلیدی و حیاتی عوامل انسانی در روند تربیت آینده و توجه به عامل انسانی و نقاط عطف موثر در زندگی طلاب از عناوین نشست های تخصصی است.

وی با بیان اینکه در جامعه المصطفی تربیت به معنا عام در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بر اساس نظام نامه تربیتی المصطفی۱۳ ساحت در تربیت در نظر گرفته شده است شود بُعد سیاسی، اجتماعی و بصیرتی از جمله آن‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق سنگی، مدیرکل تربیتی جامعه المصطفی العالمیه، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نقش عوامل و اهداف در بخش تربیتی جامعه المصطفی مشخص شده و در حال حاضر برای تحقق اهداف برنامه ریزی می‌شود که اگر به وقوع بپیوندد تحولی بزرگ رخ می‌دهد زیرا ۱۳ ساحت هم‌زمان رشد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مربیان، عامل اصلی انسانی در تحقق این اهداف هستند، بیان کرد: برای این امر ۴۰۰ مربی از بین اعضای هیئت علمی و اساتید دعوت شدند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی برای شناخت ضعف ها صورت گرفت و مشخص شد که بیشترین آسیب از سمت نیروی انسانی مانند کارمند، مدیر، اساتید و… وارد می‌شود که نقش اساتید در این بخش بیشتر است زیرا اگر استاد به درستی وظایف خود را انجام دهد بسیار از ضعف های تربیتی رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سنگی اظهارکرد: برای رفع این مشکلات جلسات متعدد دانش افزایی برای مدیران ارشد، کارگزاران، اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4072
  • ارسال توسط :
  • 27 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست خبری هفته تربیتی المصطفی در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها