تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

مردمی‌کردن حرکات فرهنگی و هنری مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم  

  • کد خبر : 4200
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
مردمی‌کردن حرکات فرهنگی و هنری مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم  

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سیدمحمد هاشمی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اظهار داشت: خراسان شمالی منظومه و گنجینه‌ای از فرهنگ‌های غنی، با اقوامی مومن و متعهد به انقلاب و نظام اسلامی است. وی افزود: جابجایی مدیران، فرصتی برای دمیده شدن روح جدید و ابتکارات و […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سیدمحمد هاشمی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اظهار داشت: خراسان شمالی منظومه و گنجینه‌ای از فرهنگ‌های غنی، با اقوامی مومن و متعهد به انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: جابجایی مدیران، فرصتی برای دمیده شدن روح جدید و ابتکارات و خلاقیت در مجموعه است.

معاون امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی ویژگی‌های مدیر جدید فرهنگ و هنر استان، گفت: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارای سوابقی متراکم و متنوع از فرهنگ، هنر و علم است. یکی از بهترین چینش‌های مدیریتی در مجموعه ارشاد استان خراسان شمالی اتفاق افتاد.

وی افزود: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با تحول در اقدامات و خدمات اداره‌کل در استان، همتی جدی را برای به ثمر رساندن اهداف دولت مردمی به کار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: ظرفیت مرز مشترک با کشورهای همسایه، باید زمینه ساز تعامل فرهنگی، انقلابی، هنری و عقیدتی باشد. فرصت بین‌المللی باید در این استان غنیمت دانسته شده و از آن استفاده شود.

وی گفت: ما هنوز نتوانستیم با همه امکانات دولتی گنج عظیم هنر و فرهنگ مناطق را احصاء کنیم. باید بتوانیم پس از یک دوره کوتاه یک سرمایه انسانی خوب برآمده از جریان اصیل انقلابی و بومی استان را تربیت و معرفی کنیم. اساس تعالی و تربیت دین اسلام هم همین است.

معاون وزیر ارشاد با تاکید بر مردمی کردن همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: انتظار از مجموعه‌های حاکمیتی در این دولت این است که با پیشران دانستن حرکت‌های مردمی، در برندسازی مردمی فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات موثری را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4200
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مردمی‌کردن حرکات فرهنگی و هنری مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم   بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها