تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پیام تبریک رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرار رسیدن نوروز۱۴۰۱

  • کد خبر : 4232
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
پیام تبریک رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرار رسیدن نوروز۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان قم متن پیام بدین شرح است. باسمه تعالی “یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال“ بهار با همه عظمت و شکوه بی مانند خود، تنها جلوه ای ازکرامت لایزال و حکمت بی مثال قادر متعال […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان قم متن پیام بدین شرح است.

باسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار با همه عظمت و شکوه بی مانند خود، تنها جلوه ای ازکرامت لایزال و حکمت بی مثال قادر متعال است تا هم بندگان خویش را از دل انگیز ترین مظاهر زیبایی بی نیاز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگی در حق یکدیگر ترغیب نماید.

بهارکه طلیعه آن عید مبارک ، باستانی ودینی نوروز است ، فصل رویش و شادابی ، فصل اعتدال طبیعت و زیبایی، فصل شکوه وجلوه الهی و نشانه ای پر فروغ از وجود خداوند متعال و دلیلی نو و بدیع ازمعاد و قیامت است.

بار دیگر سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند میزنند و این دعوتی است برای تو.

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زما نی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

این ایام فرصت دوباره ای است برای اندیشه بیشتر بر روی افکار و اعمالمان، تا دل و جانمان را از غبار و سیاهی پاک نماییم. امسال همزمان با ایام پر برکت شعبانیه به پیشواز بهار می رویم. ان شا الله به برکت اعیاد ماه شعبان، شاهد سلامتی و شادی روز افزون برای یکایک ملت ایران باشیم.

نوروز ۹۹و ۱۴۰۰ کمی متفاوت تر از نوروز سال های گذشته بود ،در ایام پایانی سال ۹۸میهمان ناخوانده ای را داشتیم به نام کرونا و همین امر سبب شد در این ایام شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان با مسایل و مشکلات جدیدی مواجه باشند که این مشکلات در دهههای اخیر در تاریخ کشور ما و بسیاری از کشورها، تقریباً بیسابقه بوده است، اما با وجود تمام این مشکلات، خداوند متعال را شاکریم که در سال ۱۴۰۰ با تلاش های خالصانه همکاران گرامی در اتاق اصناف واتحادیه های صنفی، توانستیم در چهارچوب سیاستهای کلی نظام اسلامی و برنامه راهبردی اصناف ، سال موفقیت آمیزی را پشت سر بگذاریم. و امید دارم در سال جدید نیز با توکل به خدا و به پشتوانه شهروندان،کسبه و همکاران گرامی بتوانیم با توان و سرعت بیشتر اهداف تعیین شده را به نتیجه رسانده و در مسیر بالندگی و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی گام برداریم.

در پایان اینجانب فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۱ و اعیاد شعبانیه را به تمامی شهروندان،کسبه و صنوف و همکاران گرامی تبریک عرض نموده و همچنین بدینوسیله از تلاش ، همدلی و همراهی یکایک همکاران ارجمند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال ، سالی سرشار از سلامتی ، موفقیت ، بهروزی و شادمانی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان آرزومندم .

حمید خرمی رییس اتاق اصناف مرکز استان قم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4232
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک رییس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت فرار رسیدن نوروز۱۴۰۱ بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها