تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

موج آوارگان افغان نباید مسئولیتش فقط بر دوش یک کشور باشد

  • کد خبر : 4405
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
موج آوارگان افغان نباید مسئولیتش فقط بر دوش یک کشور باشد

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران بیش از چهار دهه گذشته میزبان کریمانه‌ای بوده برای همسایگان و عزیزانش در افغانستان. بهترین شاهد برای این رفتار کریمانه و میزبانی محترمانه موج بلاانقطاعی از آوارگان افغانستانی است. وی افزود: همه ما در کنار خودمان اتباع افغانستانی را می‌بینیم که […]

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران بیش از چهار دهه گذشته میزبان کریمانه‌ای بوده برای همسایگان و عزیزانش در افغانستان. بهترین شاهد برای این رفتار کریمانه و میزبانی محترمانه موج بلاانقطاعی از آوارگان افغانستانی است.

وی افزود: همه ما در کنار خودمان اتباع افغانستانی را می‌بینیم که با ما زندگی می‌کنند و از تمامی یارانه‌ها و امکانات مردم ایران به صورت یکسان استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: متأسفانه برخی تلاش می‌کنند این‌ها نادیده گرفته شود و موج ایران‌هراسی را در افغانستان ایجاد کنند یا برخی در ایران موج افغانستان‌هراسی ایجاد کنند.

خطیب زاده ادامه داد: هیأت حاکمه سرپرستی افغانستان (طالبان) باید به مسؤولیت خود عمل کند. موج آوارگان به ایران نمی‌تواند ادامه یابد و مسؤولیت بر دوش یک همسایه قرار بگیرد. هر چه ایران تلاش کند، ظرفیت‌های ما محدود است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4405
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای موج آوارگان افغان نباید مسئولیتش فقط بر دوش یک کشور باشد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها