تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

افزایش سرعت ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام

  • کد خبر : 4456
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
افزایش سرعت ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی در سال گذشته را ۱۷ میلیون و ۵۱۷ تن اعلام کرد که رشد ۲۶ برابری در مقایسه با دو سال پیش را نشان می‌دهد. دریس با بیان اینکه بندر امام […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی در سال گذشته را ۱۷ میلیون و ۵۱۷ تن اعلام کرد که رشد ۲۶ برابری در مقایسه با دو سال پیش را نشان می‌دهد.

دریس با بیان اینکه بندر امام خمینی اصلی‌ترین بندر کشور است، افزود: ۷۰ درصد کالاهای اساسی کشور از طریق این بندر تامین می‌شود و این بندر نقش اساسی را در زنجیره تامین کالاهای اساسی کشور ایفا می‌کند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در ۱۲ ماه سال گذشته ۲۸۹ فروند کشتی حامل انواع کالای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی لنگر انداختند و امسال نیز روند تخلیه و بارگیری کالاها سرعت بیشتری گرفته به طوری که تامین کالاهای اساسی در ۴۰ اسکله بندر امام خمینی بدون وقفه به صورت ریلی و جاده‌ای به سراسر کشور در حال ارسال است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4456
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افزایش سرعت ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها