تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

تشکیل کمیته ساماندهی بوستان‌ها در قم

  • کد خبر : 4519
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
تشکیل کمیته ساماندهی بوستان‌ها در قم

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،کمیته ساماندهی بوستان‌های سطح شهر به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با هدف نظارت مستمر و حفظ شرایط مطلوب بوستان‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین تشکیل‌شده است.  در این زمینه تیمی کارشناسی در سازمان پارک‌ها از واحدهای گیاه‌پزشکی، خاک‌شناسی، ناظر عالی و کارشناسان فضای سبز مناطق […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،کمیته ساماندهی بوستان‌های سطح شهر به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با هدف نظارت مستمر و حفظ شرایط مطلوب بوستان‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین تشکیل‌شده است.

 در این زمینه تیمی کارشناسی در سازمان پارک‌ها از واحدهای گیاه‌پزشکی، خاک‌شناسی، ناظر عالی و کارشناسان فضای سبز مناطق و… تشکیل‌شده که وظیفه بازدید از بوستان‌های سطح شهر را داشته و علاوه بر بررسی نکات ساماندهی بوستان‌ها، درختانی که ناسالم و ناایمن بوده و دارای آفات هستند مشخص می‌شوند.

پس‌ازاین مرحله، در کمیسیون موضوع این درختان و بازرسی‌ها مطرح‌شده و سپس با تأیید کمیسیون ماده هفت در خصوص قطع یا جابجایی آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

بازدید و بازرسی به‌صورت مداوم توسط تیم کارشناسی سازمان پارک‌ها انجام می‌شود و مردم هم در صورت بروز هرگونه و مشکل و اطلاع از مسائل بوستان‌ها می‌توانند مساله را به سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4519
  • ارسال توسط :
  • 21 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل کمیته ساماندهی بوستان‌ها در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها