تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان در طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است

  • کد خبر : 4678
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان در طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به سازندگان را اعلام کرد. مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون ۴۰۷ هزار و ۴۴۸ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این […]

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به سازندگان را اعلام کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون ۴۰۷ هزار و ۴۴۸ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۲۳۵ هزار و ۴۰۱ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند.

شایان ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۴ هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان است که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۸ هزار و ۲۵۴میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۶ هزار و ۵۶۹ میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون ۵ هزار و ۶۱۲ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۱۶ هزار و ۷۰۳ پروژه به تعداد ۲۱۵ هزار و ۳۳۰ واحد به بانک معرفی شد که مبلغ تسهیلات قراردادهای منعقد شده۲۱ هزار و ۸۲۸ میلیاردتومان است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم را در برنامه قرار داده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون عملیات اجرایی بیش از یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4678
  • ارسال توسط :
  • 16 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان در طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها