تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

وضعیت عرضه و قیمت میوه در قم مطلوب است

  • کد خبر : 4765
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
وضعیت عرضه و قیمت میوه در قم مطلوب است

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس موحدی با اشاره به وضعیت بازار میوه و تره بار در قم اظهار کرد: در حال حاضر بازار میوه و سبزی در قم از فراوانی مطلوبی برخوردار است و مشکلی برای عرضه میوه و سبزی در قم وجود ندارد. وی […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس موحدی با اشاره به وضعیت بازار میوه و تره بار در قم اظهار کرد: در حال حاضر بازار میوه و سبزی در قم از فراوانی مطلوبی برخوردار است و مشکلی برای عرضه میوه و سبزی در قم وجود ندارد. وی با اشاره به افزایش قیمت  برخی میوه‌ها بیان کرد: این میوه‌ها فصلی بوده و به دلیل اینکه آخر بار محسوب شده و عرضه آن کم شده است قیمت آن تا حدودی با افزایش رو به رو شده است.

وی با بیان اینکه اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و بارفروشان قم نیز مانند دیگر مسئولان برای ثابت نگه داشتن محصولات مورد نیاز تلاش می‌کنند افزود: اقدامات نظارتی همانند قبل انجام می‌شود تا شهروندان بتوانند میوه مورد نیاز خود را با یک نرخ ثابت در همه جا تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف کم‌فروشی و گران‌فروشی از سوی میوه فروشان، موارد را به اتحادیه میوه فروشان اعلام کنند یا از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و یا ۳۷۷۵۱۲۱۲(بازرسی و نطارت اتاق اصناف قم) تماس برقرار نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4765
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت عرضه و قیمت میوه در قم مطلوب است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها