تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

اصناف  قم با مسوولان در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها همراه و همگامند /انجام حدود ۱۴۰۰بازرسی از صنوف طی دو هفته اخیر

  • کد خبر : 4820
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
اصناف  قم با مسوولان در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها همراه و همگامند /انجام حدود ۱۴۰۰بازرسی از صنوف طی دو هفته اخیر

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف قم،حمید خرمی طی گفتگویی  اظهارداشت:  اصناف از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز در شرایط دشوار تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان در کنار ملت بزرگ و مومن و انقلابی ایران بوده و هم اینک در کنار دولت […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف قم،حمید خرمی طی گفتگویی  اظهارداشت:  اصناف از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز در شرایط دشوار تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان در کنار ملت بزرگ و مومن و انقلابی ایران بوده و هم اینک در کنار دولت مردمی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه  طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از اقدامات و سیاست‌های مهم دولت سیزدهم بوده که موفقیت‌های آن با همراهی تمامی اقشار جامعه وابسته است  گفت:  در این مسیر اصناف کشور به خصوص کسبه و بازاریان قم با دولت همسو بوده و نیاز‌های مردم را تامین می کنند.

خرمی در ادامه به روند تشدید بازرسی ها بعد از مردمی سازی یارنه ها اشاره و گفت:  طی دو هفته گذشته حدود ۱۴۰۰ بازرسی اقتصادی از واحدهای صنفی استان انجام شده است و این روند همچنان با شدت و جدیت ادامه دارد و بازرسان ما به صورت محسوس و نامحسوس در حال شناسایی متخلفان هستند.

رییس  اتاق اصناف قم با اظهار این که در بازرسی ها هرگونه تخلفی از چشم بازرسان دور نمی ماند و خوشبختانه مردم هم همکاری خوبی در این مرحله با بازرسان دارند ، توضیح داد : به همین خاطر نتیجه بازرسی های  طی این مدت تشکیل  ۸۸ پرونده و معرفی به تعزیرات بوده است.

رییس  اتاق اصناف مرکز استان قم افزود: در کنار بازرسی‌های موردی و مستمر از بازار، شهروندان هم تخلفات اصناف را با برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و۳۴۱۲ بازرسی و نظارت اتاق اصناف در میان بگذارند و به طور حتم در کمترین زمان ممکن ترتیب اثر لازم داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4820
  • ارسال توسط :
  • 19 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اصناف  قم با مسوولان در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها همراه و همگامند /انجام حدود ۱۴۰۰بازرسی از صنوف طی دو هفته اخیر بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها