تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

 ۶۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور ساخته می شود

  • کد خبر : 4907
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
 ۶۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور ساخته می شود

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن گفت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد با کمک بنیاد مستضعفان و ۴۰ هزار واحد با همکاری کمیته امداد ساخته میشود. رئیس بنیاد مسکن در خصوص مقاوم سازی مسکن روستایی هم گفت: بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و ۲۰۰ هزار واحد نیز […]

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن گفت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد با کمک بنیاد مستضعفان و ۴۰ هزار واحد با همکاری کمیته امداد ساخته میشود.

رئیس بنیاد مسکن در خصوص مقاوم سازی مسکن روستایی هم گفت: بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و ۲۰۰ هزار واحد نیز در شهرها مقاوم سازی خواهد کرد.

رئیس بنیاد مسکن همچنین از پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد پنج درصد خبر داد و افزود: برای پرداخت وام منتظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هستیم.

نیکزاد گفت: ساخت حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری هم از جمله سنندج، زاهدان، زنجان، بندرعباس و قم در حال اجراست.

رئیس بنیاد مسکن همچنین با اشاره به تخصیص هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای طرح هادی در سال جاری گفت: در مصوبات اخیر مجلس با کلیات آن موافقت شده، سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای اجرای طرح هادی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=4907
  • ارسال توسط :
  • 21 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  ۶۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور ساخته می شود بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها