تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد

  • کد خبر : 5040
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم،یکی از برنامه هایی که در اتاق اصناف قم پیش بینی و عملیاتی شده است برگزاری دوره های آموزشی برای صنوف و همچنین اتحادیه های صنفی است. بر اساس این گزارش و در راستای مصوبات کمیسیون نظارت مبنی برآموزش اتحادیه ها،چندین دوره آموزشی در مباحث مربوط به […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم،یکی از برنامه هایی که در اتاق اصناف قم پیش بینی و عملیاتی شده است برگزاری دوره های آموزشی برای صنوف و همچنین اتحادیه های صنفی است.

بر اساس این گزارش و در راستای مصوبات کمیسیون نظارت مبنی برآموزش اتحادیه ها،چندین دوره آموزشی در مباحث مربوط به قوانین نظا م صنفی برای روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و همچنین مدیران اجرایی در اتاق اصناف قم برگزار شده است.

این گزارش حاکی است، به همین منظور کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  در راستای افزایش توانمندی و  مهارت تخصصی  روز سه شنبه  ۳۱ خرداد ماه در سالن اقتصاد اتاق اصناف قم برگزار شد که در ان اقای مهر آور مشاور حقوقی اتاق اصناف قم ، ضمن اشاره به مباحثی در خصوص قوانین نظام صنفی،توضیحاتی در خصوص وظایف کمیسیون ها ارائه داد و در پایان حاضرین نیز سوالاتی مطرح نمودند که پاسخ لازم داده شئد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5040
  • ارسال توسط :
  • 716 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها