تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد

  • کد خبر : 5047
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم،یکی از برنامه هایی که در اتاق اصناف قم پیش بینی و عملیاتی شده است برگزاری دوره های آموزشی برای صنوف و همچنین اتحادیه های صنفی است. بر اساس این گزارش و در راستای مصوبات کمیسیون نظارت مبنی برآموزش اتحادیه […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم،یکی از برنامه هایی که در اتاق اصناف قم پیش بینی و عملیاتی شده است برگزاری دوره های آموزشی برای صنوف و همچنین اتحادیه های صنفی است.

بر اساس این گزارش و در راستای مصوبات کمیسیون نظارت مبنی برآموزش اتحادیه ها،چندین دوره آموزشی در مباحث مربوط به قوانین نظا م صنفی برای روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و همچنین مدیران اجرایی در اتاق اصناف قم برگزار شده است.

این گزارش حاکی است، به همین منظور کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  در راستای افزایش توانمندی و  مهارت تخصصی  روز سه شنبه  ۳۱ خرداد ماه در سالن اقتصاد اتاق اصناف قم برگزار شد که در ان اقای مهر آور مشاور حقوقی اتاق اصناف قم ، ضمن اشاره به مباحثی در خصوص قوانین نظام صنفی،توضیحاتی در خصوص وظایف کمیسیون ها ارائه داد و در پایان حاضرین نیز سوالاتی مطرح نمودند که پاسخ لازم داده شئد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5047
  • ارسال توسط :
  • 22 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین نظام صنفی ویژه اعضای کمیسیون های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  برگزار شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها