تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

فروش ۱۵.۶ میلیون تن سیمان در بورس کالا

  • کد خبر : 5139
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
فروش ۱۵.۶ میلیون تن سیمان در بورس کالا

به گزارشپایگاه خبری سلام بازار، از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به دهم تیر ماه، حدود ۱۸ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۷۹ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای نزدیک به ۲۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۵۷۱ تنی روبه رو و ۱۵ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۳۶۴ تن […]

به گزارشپایگاه خبری سلام بازار، از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به دهم تیر ماه، حدود ۱۸ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۷۹ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای نزدیک به ۲۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۵۷۱ تنی روبه رو و ۱۵ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۳۶۴ تن آن به ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا (از ۹ خرداد سال گذشته) تا پایان سال ۱۴۰۰، در مجموع ۳۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تن سیمان به ارزش بیش از ۱۶.۹ هزار میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است.

همچنین از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۱۰ تیر، در مجموع ۲۰۷ میلیون و ۵۶۵ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۲۰۷ هزار و ۵۶۵ تن سیمان دست به دست شد و ارزش نزدیک به ۱۴۳ میلیارد تومان را رقم زد.

از ۹ آبان سال گذشته (زمان راه اندازی گواهی سپرده سیمان) در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5139
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فروش ۱۵.۶ میلیون تن سیمان در بورس کالا بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها