تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح نهضت ملی مسکن استان قم

  • کد خبر : 5211
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح نهضت ملی مسکن استان قم

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم ،  در این بازدید مهندس بلدی مدیر کل بنیاد استان گزارش کاملی از روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن ارائه نمود. در ادامه آقای مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه های طرح نهضت […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم ،  در این بازدید مهندس بلدی مدیر کل بنیاد استان گزارش کاملی از روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن ارائه نمود.
در ادامه آقای مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی استان قم گفت : در راستای سیاست اساسی دولت برای تامین مسکن ، هر سال یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث می شود . وی ادامه داد : قم در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز است و همه دستگاهها  حداکثر تلاش و  ظرفیت خود را برای رفع موانع و سرعت بخشی به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بکار گیرند .
معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان از اقدامات مثبت بنیاد مسکن استان در ساخت و ساز پروژه های مسکن قدردانی نمود و خواستار همکاری و تعامل همه ارگانهای ذیربط برای نیل به این هدف مهم شد .

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5211
  • ارسال توسط :
  • 25 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح نهضت ملی مسکن استان قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها