تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

حمایت از ۱۴ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم

  • کد خبر : 5620
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
حمایت از ۱۴ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم

به گزارش پایگاه  خبری سلام بازار ، محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم ضمن گرامیداشت هفته سالمندان گفت: از حدود ۱۴ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم، ۱۱ هزار و ۳۷۸ نفر سرپرست خانوار هستند. وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱هزار و ۳۷۸ سالمند تحت حمایت […]

به گزارش پایگاه  خبری سلام بازار ، محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم ضمن گرامیداشت هفته سالمندان گفت: از حدود ۱۴ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم، ۱۱ هزار و ۳۷۸ نفر سرپرست خانوار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱هزار و ۳۷۸ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند افزود: هفت هزار و ۳۲۴ نفر از این افراد، زن، و چهار هزار و ۴۸ نفر سالمندان مرد هستند.

نعیمی ادامه داد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۲۷۰ سالمند در مناطق شهری و هزار و ۷۰۸ سالمند در مناطق روستایی استان قم زندگی می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه هشت هزار و ۶۷۲ سالمند زن و مرد در سنین ۶۰ تا ۷۴ سال، چهار هزار و ۸۰۴ سالمند بین ۷۵ تا ۹۰ سال و ۵۰۲ سالمند نیز بالای ۹۰ سال عمر دارند افزود: هفت هزار و ۲۰۰ پرونده سالمندان نیز به مراکز نیکوکاری استان واگذار شده است که مددکاران آنها در طول سال، حداقل دو نوبت از آنها گزارش به روز تهیه می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این نهاد در راستای خدمات درمانی و بهداشتی، خدمات بستری، خدمات پاراکلینیکی، دارو و تجهیزات، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای از مددجویان سالمند حمایت می کند.

وی از پرداخت حق مراقبت و پرستاری از سالمندان تحت حمایت، خبر داد و تصریح کرد: ماهانه ۲۵۰ هزار تومان به ۵۹۰ نفر سالمند زمین گیر نیازمند پوشینه در استان قم پرداخت می شود.

وی تامین وسایل کمکی از قبیل سمعک، عینک، صندلی چرخدار و واکر را از دیگر خدمات کمیته امداد به سالمندان عنوان و اظهار کرد: توزیع ۱۷۸۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان، در هفته سالمندان، در دستور کار این نهاد قرار دارد.

نعیمی بازدید هفتگی از سالمندان و بیماران صعب العلاج و زمین گیر بستری در آسایشگاه و منازلشان را خاطرنشان و عنوان کرد: در این برنامه معنوی، که هر هفته روزهای چهارشنبه، برگزار می شود پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی استان قم، با هدف تبرک به منازل و آسایشگاه سالمندان برده می شود و ضمن توزیع سبد معیشتی، کارت هدیه نقدی نیز به سالمندان تقدیم می شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5620
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حمایت از ۱۴ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها