تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک درشش ماهه امسال

  • کد خبر : 5853
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک درشش ماهه امسال

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت در گفت و گوی رادیویی گفت: وضع و افق پیش روی صنعت و تجارت ایران خوب و رو به روشنی است. امید می‌رود با تلاش‌های روزافزون تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بتوان از طریق رشد تولید و صادرات وضعیت اقتصاد کشورمان […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت در گفت و گوی رادیویی گفت: وضع و افق پیش روی صنعت و تجارت ایران خوب و رو به روشنی است. امید می‌رود با تلاش‌های روزافزون تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بتوان از طریق رشد تولید و صادرات وضعیت اقتصاد کشورمان به معنای واقعی شکوفا و بهبودی پیدا کند.

برادران با بیان اینکه به طور کلی روند صادرات کشور طی یک ساله اخیر رو به رشد بوده است، افزود: صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته است.

برادران گفت: امسال همه تنوع و افزایش تولید و همچنین صادرات را در کشور شاهد هستند و آمارهای سازمان‌های متولی نیز بیانگر این موضوع است. صادرات مزیت‌های زیادی برای کشور دارد که اشتغال، رونق تولید، ارزآوری، تحریک رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر از جمله این مزیت هاست.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5853
  • ارسال توسط :
  • 25 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک درشش ماهه امسال بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها