تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

  • کد خبر : 5946
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، به دنبال عملیات تروریستی چهارشنبه شب در شاهچراغ(ع) مردم سراسر کشور  امروز پس از برگزاری نماز جمعه اقدام به راهپیمایی در اعلام انزجار از حرکت شنیع عوامل استکبار در تجاوز به حریم اهل بیت و به شهادت رساندن تعدادی از زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی […]

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، به دنبال عملیات تروریستی چهارشنبه شب در شاهچراغ(ع) مردم سراسر کشور  امروز پس از برگزاری نماز جمعه اقدام به راهپیمایی در اعلام انزجار از حرکت شنیع عوامل استکبار در تجاوز به حریم اهل بیت و به شهادت رساندن تعدادی از زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی (ع) کردند.

مردم تهران و سراسر کشور بعد از اقامه نمازجمعه (ششم آبان)‌ با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

مردم تهران و سراسر کشور در این راهپیمایی‌ها ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدابن‌موسی (علیه‌السلام) انزجار و تنفر خود از دشمنان ایران اسلامی را نشان دادند.

رئیس جمهور و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز در راهپیمایی امروز تهران حضور داشتند.

مردم تهران در این راهپیمایی شعارهایی با مضمون « الله اکبر، یاحسین، لا الله الا الله، یا زهرا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا حسین، مرگ بر آمریکا، آشوب گر داعشی پیوندتان مبارک، این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، سپاه انقلابی انتقام انتقام » سر دادند.

شامگاه چهارشنبه چهارم آبان‌ و در آستانه نماز مغرب، یکی از عناصر استکبار در اقدامی مسلحانه وارد حرم شاهچراغ شد و زائران را به رگبار بست.

در این اقدام تروریستی ۱۵ نفر شهید و ۱۹ مجروح شدند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=5946
  • ارسال توسط :
  • 22 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها