تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

ناشران حوزه دفاع مقدسی آثار خوبی در کمیت و کیفیت تولید و عرضه کردند

  • کد خبر : 6224
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،سردار عبدالرضا آزادی  در مراسم افتتاح یازدهیمن دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در استان قم و به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برپا شد. رئیس سازمان حفظ آثار و نشر […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،سردار عبدالرضا آزادی  در مراسم افتتاح یازدهیمن دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در استان قم و به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برپا شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج عنوان داشت: در نقشه راه حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس که برنامه‌ای بلند مدت در قالب دو برنامه ۵ ساله است برنامه ریزی می‌شود تا تراز فعالیت‌ها در این حوزه ارتقا یابد.

وی افزود: ناشران حوزه دفاع مقدسی آثار خوبی در کمیت و کیفیت تولید و عرضه کردند و مجموعه تلاش‌ها در این عرصه باید بتواند تا سبک زندگی شهدا را به جامعه منعکس کند.

سردار آزادی ابراز داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مقولات ارزشی و به خصوص حوزه دفاع مقدس دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج ابراز داشت: این نمایشگاه که با حضور بیش از ۹۰ ناشر در قم برپا شده است فرصت خوبی است تا جوانان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم با حضور در این نمایشگاه آثار به چاپ رسیده را مشاهده و تهیه کنند.

وی از رسانه‌ها نیز درخواست کرد تا تبلیغات خوبی در راستای اطلاع رسانی یازدهمین دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت داشته باشند تا همه علاقمندان از برپایی آن با خبر و برای بازدید به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6224
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ناشران حوزه دفاع مقدسی آثار خوبی در کمیت و کیفیت تولید و عرضه کردند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها