تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

همایش تخصصی مدیران موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم برگزار شد

  • کد خبر : 6393
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
همایش تخصصی مدیران موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این همایش با استقبال چشمگیر مدیران مسئول موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم و با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این همایش با استقبال چشمگیر مدیران مسئول موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم و با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم در تالار فرهنگ و هنر شهر مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم و در بخش آموزشی آن ضمن فعالیت شرکت‌کنندگان در قالب کمیسیون‌های متعدد فرهنگی، حاضرین از سخنرانی و مباحث ارائه شده توسط دکتر مهدی تلوری بهره بردند.

از بخش‌های جالب این همایش صحبت‌های رو در روی مدیران مسئول موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری با یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

مخاطب شناسی یکی از ابزارهای مهم در انتقال پیام فرهنگی است

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش تخصصی مدیران مسئول موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم  اظهارداشت: برگزاری این‌گونه جلسات با حضور فعالان فرهنگی باعث خیر و برکت بوده و بدون شک منجر به رشد و ترقی حوزه‌های مختلف خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری موثر صورت گرفته گفت: امروز با پیچیده‌تر شدن ابعاد فرهنگی نیازمند به نوسازی و نوین‌سازی بخش‌های مختلف حوزه فرهنگ هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حاوی پیام‌های فرهنگی بسیاری ارزشمندی بوده و هست تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و نواندیشی و مخاطب‌شناسی این پیام‌های مهم را به نسل‌های بعد و به جهانیان منتقل کرد.

وی در  پایان ابراز امیدواری کرد: عرصه‌های فرهنگی به مدد ِ همه دلسوزان و دغدغه‌مندان آن، رو به رشد و رو تعالی باشد.

به دنبال تقویت موسسات و انجمن‌های فرهنگی و هنری هستیم

امیرعلی عموزاده در همایش تخصصی مدیران مسئول موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم گفت: از همکاری‌های مجموعه فعالان فرهنگی و هنری در رویدادهای مهم استان تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم این همایش آغاز مسیری متعالی برای نیل به اهداف و مقاصد فرهنگی باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم توانمندی موسسات فرهنگی قم را ممتاز دانست و گفت:  به دنبال تقویت موسسات و انجمن‌ها هستیم تا بتوانیم از این ظرفیت به نفع ِ ارتقای سطح فرهنگ در جامعه بهره بیشتری ببریم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6393
  • ارسال توسط :
  • 35 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش تخصصی مدیران موسسات، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری قم برگزار شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها