تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

صدور ۱۳۲ هزار مجوز کسب و کار بدون مراجعه حضوری

  • کد خبر : 6493
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
صدور ۱۳۲ هزار مجوز کسب و کار بدون مراجعه حضوری

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، از ابتدای امسال تا ۲۸ آبان ۱۴۰۱ از تعداد ۴۵۴ هزار و ۷۲۹ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۲ هزار و ۸۱ مجوز صادر شده است. همچنین ۱۱۷ هزار و ۳۸۵ مجوز رد شده، ۱۸ هزار و ۶۲۶ نفر از درخواست خود انصراف داده اند و […]

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار، از ابتدای امسال تا ۲۸ آبان ۱۴۰۱ از تعداد ۴۵۴ هزار و ۷۲۹ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۲ هزار و ۸۱ مجوز صادر شده است.

همچنین ۱۱۷ هزار و ۳۸۵ مجوز رد شده، ۱۸ هزار و ۶۲۶ نفر از درخواست خود انصراف داده اند و ۱۵۲ هزار و ۱۱۷ درخواست با تاخیر از سوی دستگاه‌های صادرکننده مواجه شده‌اند.

وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و معاونت علمی ریاست جمهوری از ابتدای سال ۱۴۰۱ هیچ مجوزی را از مسیر قانونی درگاه ملی مجوزها صادر نکرده اند.

سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، وزارت دفاع، کانون کارشناسان رسمی، کانون وکلا، جامعه حسابداران رسمی، سازمان اداری و استخدامی، فراجا و نظام روانشناسی همچنان در فهرست دستگاه‌های جامانده و متصل نشده به درگاه ملی مجوزها هستند.

بر این اساس صندوق نوآوری هیچ تاخیری در بررسی درخواست‌های صدور مجوز نداشته و وزارت بهداشت بیشترین درصد تاخیر را داشته است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6493
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صدور ۱۳۲ هزار مجوز کسب و کار بدون مراجعه حضوری بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها