تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

در هفت ماهه امسال، تجارت ایران با بلاروس به میزان ۳۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار رسید

  • کد خبر : 6511
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
در هفت ماهه امسال، تجارت ایران با بلاروس به میزان ۳۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار رسید

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، سید مرتضی عمادی، سخنگوی گمرک گفت: میزان وزنی تجارت ایران با بلاروس از فروردین تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، ۲۴ هزار و ۳۳۱ تن بوده که ۱۴ هزار و ۱۴۳ تن به صادرات و ۱۰ هزار و ۱۸۸ تن به واردات اختصاص داشته است. عمادی افزود: در هفت ماه […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، سید مرتضی عمادی، سخنگوی گمرک گفت: میزان وزنی تجارت ایران با بلاروس از فروردین تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، ۲۴ هزار و ۳۳۱ تن بوده که ۱۴ هزار و ۱۴۳ تن به صادرات و ۱۰ هزار و ۱۸۸ تن به واردات اختصاص داشته است.

عمادی افزود: در هفت ماه ۱۴۰۱، تجارت ایران با بلاروس به میزان ۳۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار رسیده، که از این میزان تجارت، ۹ میلیون و ۷۰ هزار دلار به صادرات و ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار هم به واردات اختصاص داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: صادرات کالاهای ایرانی به مقصد بلاروس در هشت ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی ۱۳/۲۶ درصد کاهش و از لحاظ وزنی ۲۰۴ درصد افزایش داشته است.

انواع خرما، سبزیجات و صیفی جان، پسته و هندوانه، عمده اقلام صادراتی به بلاروس بودند و همچنین الیاف از رشته‌های سنتیک و آکریلیک و خمیر چوب از جمله کالاهای وارداتی از بلاروس به ایران از ابتدای امسال بودند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6511
  • ارسال توسط :
  • 20 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای در هفت ماهه امسال، تجارت ایران با بلاروس به میزان ۳۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار رسید بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها