تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

 عرضه بیش از ۱۴۰۰ دسته‌بندی کالایی به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان در مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی

  • کد خبر : 6600
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
 عرضه بیش از ۱۴۰۰ دسته‌بندی کالایی به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان در مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری است، گفت: ۳۰ استان کشور در این مزایده مشارکت دارند. وی بیان کرد: کالاهای ارائه شده […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری است، گفت: ۳۰ استان کشور در این مزایده مشارکت دارند.

وی بیان کرد: کالاهای ارائه شده در بیش از ۱۴۰۰ دسته‌بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

غلامی افزود: ۳۸ دستگاه خودرو سواری وارداتی باقیمانده از دو مزایده فوق‌العاده قبلی سازمان هم در این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از روز نهم تا ۱۶ آذر با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی TAMLIKI.IR جزئیات کالاها را مشاهده کنند و به انبارهای سازمان در استان‌های ذی‌ربط مراجعه کرده و کالاها را بازدید کنند.

غلامی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره ۲۶۳ در روز ۲۱ آذرماه با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار و برندگان در تارنمای سازمان اعلام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6600
  • ارسال توسط :
  • 18 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  عرضه بیش از ۱۴۰۰ دسته‌بندی کالایی به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان در مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها