تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت

  • کد خبر : 6658
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، احسان خاندوزی در حاشیه سفر به زابل اظهار داشت: در مورد رابطه با استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، اقدام لازم به عمل آمد. وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه […]

به گزارش پایگاه خبری سلام  بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، احسان خاندوزی در حاشیه سفر به زابل اظهار داشت: در مورد رابطه با استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، اقدام لازم به عمل آمد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

خاندوزی افزود: در رابطه با رفع تعهد ارزی پیله وران نیز اقدام لازم صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی هایی که تنگنای جدی برای کشاورزان و دامداران داشته پیگیری بانک کشاورزی برای اخذ معوقات تا پایان سال متوقف خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به تصویب منطقه آزاد سیستان از سوی دولت هر زمان طرح تفصیلی و جامع آن آماده شود، دبیر خانه مناطق آزاد موظف به تحقق آن خواهند بود.

خاندوزی افزود:تلاش میکنیم تا مجموع درآمد های گمرکی در خود منطقه صرف شود و سعی می شود این امر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیزتصویب شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6658
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها